Gratis op maat gemaakt
2500 gordijnstoffen en -stalen op voorraad
Alle gordijnen verduisterend leverbaar

Veelgestelde vragen

Mooie stoffen, nette afwerking en een goede klantenservice. Daar kunt u bij GordijnenWinkel.nl op vertrouwen. Op deze pagina vindt u alle veelgestelde vragen met antwoorden.

Onze gordijnen
Hoe wordt de prijs voor gordijnen berekend?
Kan mijn gordijn worden gewassen?     

Verduisten van gordijnen

Alle gordijnen zijn verduisterend leverbaar

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Mijn product is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Waar kan ik een actiecode invullen?

Betalen
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Verzenden
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Wie bezorgt mijn bestelling?
Is het ook mogelijk om de bestelling af te halen?

Retouren
Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog wijzigen of annuleren?
Kan ik bestelde maatwerkproducten retourneren?

Garantie
Heb ik garantie op producten van gordijnenwinkel.nl?

Bestellen

Kijk voor het juist meten en bestellen naar onze instructievideo.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, u kunt vanuit het buitenland bestellen. Wilt u laten bezorgen in een land waar GordijnenWinkel.nl zelf een webshop heeft, zoals België? Plaats dan uw bestelling via www.gordijnenwinkel.be.

Het is ook mogelijk om uw bestelling in andere landen dan Nederland of België te laten bezorgen. De verzendkosten zijn dan uiteraard wel wat hoger.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie en een fabrieksgarantie. Heeft het product een beschadiging? Dan heeft u in principe recht op kosteloos herstel of vervanging. Mocht dit gebeuren dan stellen we het op prijs dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt via info@gordijnenwinkel.nl, met daarbij de foto's van het product en het gebrek.

Waar kan ik een actiecode invullen?
Nadat u op de knop 'afrekenen' heeft geklikt komt u op een pagina om uw gegevens in te voeren. Onderaan deze pagina kunt u een actiecode invoeren.

Betalen

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten (verpakt in doos) binnen Nederland bedragen € 8,95. Uw bestelling wordt gratis verzonden bij bestellingen boven de €150,-.

De verzendkosten (hangend) binnen Nederland bedragen € 17,50 Uw bestelling wordt gratis verzonden bij bestellingen boven de € 350,-.

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?
U kunt betalen via iDEAL, PayPal, AfterPay, Visa, Mastercard en via overboeking. Aan de betaling via PayPal en AfterPay zijn wel extra kosten verbonden. In geval van betaling via PayPal betaalt u € 1,66 extra en betaling via AfterPay kost € 2,50 extra.

Indien u betaalt via overboeking, kan het zijn dat de levertijd langer is, omdat wij uw betaling eerst moeten verifiëren.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via AfterPay. Aan een betaling via AfterPay zijn wel extra kosten verbonden, namelijk €2,50.

Verzenden

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Na ontvangst van de betaling zullen wij uw bestelling binnen ±1-3 weken versturen. De meeste artikelen hebben we op voorraad, hiervoor geldt dat we ons best doen om binnen de hierboven beschreven termijn te leveren.

Wilt u van een specifiek product de verwachte levertijd weten? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven dan het factuuradres. U kunt dit invoeren in de eerste stap van het bestelproces.

Wie bezorgt mijn bestelling?
De levering in doos wordt verzorgd door Regio Express en hangend vervoer door NE Distriservice. .

Is het ook mogelijk om de bestelling af te halen?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen op onze locatie. U kunt dit aangeven in het bestelproces en hiervoor contact met ons opnemen voor een afspraak. U betaalt dan geen verzendkosten

Retouren

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog wijzigen of annuleren?
Per ongeluk een foutje gemaakt? Zolang de verwerking van de bestelling nog niet gestart is, is het mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren. Neem dan wel zo snel mogelijk contact met ons op.

Als het pakketje al onderweg is, is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Kan ik bestelde maatwerkproducten retourneren?
Nee, het is niet mogelijk om op maat gemaakte gordijnen te retrouneren onder de voorwaarden van het herroepingsrecht.

Garantie

Heb ik garantie op producten van GordijnenWinkel.nl?
Ja, voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie.

Dit betekent dat een product aan de overeenkomst moet beantwoorden en dus in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Voor het goed functioneren en de optimale levensduur van onze artikelen is het van belang om de onderdelen met kennis van zaken op de juiste manier te monteren, of te laten monteren.

Het is mogelijk dat er kleine kleurverschillen zijn tussen de gestuurde staal en het geleverde gordijn, omdat gordijnstoffen van een verschillend verfbad soms van tint verschillen.

Uw bestelling wordt met zorg verpakt. Toch kan het met het vervoeren gebeuren dat er vouwen in de stof ontstaan. Deze trekken na verloop van tijd vanzelf weg. Eventueel kan de stof licht gestreken worden, zie hiervoor de specifieke voorschriften die bij uw bestelling zijn meegeleverd.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

Beantwoordt het product niet aan de overeenkomst (heeft het een gebrek)? Dan heeft u in principe recht op kosteloos herstel of vervanging. Mocht dit gebeuren dan stellen wij het op prijs dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt via info@gordijnenwinkel.nl, met daarbij foto's van het product en het gebrek.

Contact opnemen

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0528-235810 of door het contactformulier in te vullen.

Heb je een vraag?